Kemeriahan Kami! - Fatihah Fazlin

Selasa, 23 Disember 2014

Kemeriahan Kami!

ASSALAMULAIKUM..

19 Disember baru baru ni kerluarga Unit Hasil Hospital Queen telah mengadakan satu majlis tertutup dan sederhana.. *skema giler ayat kan** Sebenarnya, majlis ni 3 dalam satu..Sambutan hujung tahun... Jamuan makan-makan untuk mereka yang menyambut Hari Krismas nanti dan juga Majlis perpisahan Bos kedua kami.. humm.. 

Yang pasti, majlis yang di organise kan oleh Cik Joan berjalan lancar dan lurus.. hahaha Yang penting semua gembira dan kenyang dengan makanan yang ada. 

Mohon anda yang membaca tidak ralat atau tekan pangkah kerana kat bawah ni, pemilik blog Fatihah Fazlin akan sajikan gambar-gambar di sekitar majlis dan makanan yang ada.hahaha


Dalam ramai-ramai ni korang cuba tekalah nik yang mana satu ye.. cik joan pulak yang berbaju belang warna hijau.


Mohon besarkan gambar ni... dan fokus pada muka masing masing yang dapat hadiah cenderamata. Segmen tuko tuko hadiah katanyaaaa...yang pakai dress merah cantik kebabom tu akauntan yawww.. cantik gileeeerr.. baju kurung hijau tu lah bos kedua yang akan berpindah nanti... sobss.


Nampak kan betapa sukahatinya mereka dapat hadiaahhh... acctually yang menulis ni pun sukaaaa.. hahahah


Senyum melebar je semua...



Haa.. lepas semua yang ada dapat hadiah masing masing.. semua pakat serbu makanan.. hambek kau.. makanan banyak lagi sedap dan mabelesss.. tempah dengan sape entah..yang penting sedap .. makanan utama kami nasi. Ada lauk ikan masak merah kottt.. ada sayur labu.. ayam goreng dan popia disonsor oleh mereka yang baik hati.. hehehe..

Sate pulak memang tempah. Sedap sangat. Cukup rempah ratusnya..

Semua makanan kat atas, di taja oleh opismate.. ada yang bagi cekelat... ada yang buat kek.. mekasih korang semua sebab dah mengeyangkan perut i sampai tak larat nak jalan.. terpaksa sapu ubat tauuu..

Yang pegang kek hello th kitty tu bithday girl of that day.. happy belatd birthday ya roomate... 



Lepas makan.. sambung selfiee..yang pakai kemeja tu bukan main kan? I jadi macam mak dia pulak... padahal satu umur je..


Ini keluarga besar kami.. yang lelaki sebenarnya ada 3 orang tapi hanya seorang ada masa ni.. tema hijau merah memang menjadi dan meriah walaupun i pakai tudung pink! 

Ain the naughty dan azian the nice. Me?? The rockkkkk.. haha

dari kiri... atia the red.. kak merry..azian the nice.. judith the blur.. wani the green.

Motif gambar macam ni?? Entahlah.. 

Cantik kan dekorasi majlis kami yang cik Joan buat??? Hehehe.. tujelah nak cerita... tak de ape pun sebenarnya.. just majlis makan-makan kasi kenyang kami punya perut. Hehhehe.. tunggu raya tahun depan pulak... baru dapat makan best best macam ni... hehehehe.. 


Till then... good night...






2 ulasan:

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard