Diari Sahabat. - Fatihah Fazlin

Selasa, 5 November 2013

Diari Sahabat.



ASSALAMUALIKUM.


Blog ni dah tak di update dengan seeloknya sejak akhir-akhir ni. kenapa dan mengapa, nick pon confuse! heeeee. _^  sebelum nak tulis panjang-panjang rasanya elok ni ucapkan Salam Maal Hijrah 1435 kepada semua umat Islam. Hijrah pada zaman moden lagi berteknologi ni, bagi nick adalah perjuangan dan pengorbanan membawa diri ke arah yang lebih baik. kan?

"Barangsiapa berhijrah di jalan Allah, nescaya mereka apati di muka bumi ini tempat Hijrah yang luas dan rezeki yang banyak. Barangsiap yang keluar dari rumahnya dengan maksud berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian kematian menimpanya(sebelum sampai ke tempat yang dituju), maka sungguh telah tetap pahalanya di sisi Allah. Dan adalah Allah maha pengampun lagi maha penyayang."

surah An Nisa ayat 100.

balik pada main point ya. Hari ni nick saja ambik sikit masa update blog dengan tajuk Diari Sahabat. tssk. tak ada ape pun sebenarnya. Nick cuma nak khaskan entry ni untuk sahabat nick sjak dari kecik lagi. Kami sekelas dari tadika sampailah form 5. acctually, dah lama tak jumpa dia. miss.:)

Untuk sahabat, setiap masalah ada jalan penyelesaiannya. SABAR, KUAT  dan TABAH ye.
me.. Always with my sahabat.











1 ulasan:

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard