BUKAN MENONGKAT LANGIT - Fatihah Fazlin

Selasa, 5 Februari 2013

BUKAN MENONGKAT LANGIT

Assalamualaikum..

Dear.. :(
macam bersedih..kenapa sedih? kenapa? sesuatu yang buruk berlaku? yup!  jawapan kepada soalan last tu 'ya' ! Sabar dan tabah duhai sekeping hati, kerna hidupmu bukan akan sentiasa menongkat langit. Tak pasti dengan apa yang sebenarnya berlaku,tapi hati ini sedang dilanda kesedihan. tiba-tiba rasa hiba.. tap jangan fikir sangat kerana selagi kita ingat Allah DIA juga akan sentiasa merindui kita. Malahan, dia tidak akan sesekali terlepas pandang tentang kita.


Mujur sedih ini tidak berlarutan. Mujur ada hati yang masih kuat ! ya..jangan pernah takut untuk kehilangan sesuatu yang secara terangnya bukan milik kita niCk. Seseatu itu akan kembali pada kita andai kita berjodoh dengannya. Tak perlu persoal bila.dimana dan bagaimana kerna semuanya telah tertulis.

Namun, kepada diri jangan pernah berhenti mengharap walau saban hari terukirnya jarak,...

SEKIAN.
Salam Tenang ^^



2 ulasan:

  1. Nick dah suka seseorang ke? Or org yg nick suka tu ada hati kt org lain? Xpe, sabar lah wahai hati. In Sha Allah, jika kita sentiasa sabar, ganjaran yg Allah bagi tu lebih nikmatnya. Dan jgn takut dgn rasa kehilangan sbb setiap manusia akan merasainya kerana itu adalah lumrah kehidupan..perlu sentiasa kuat ya

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..Ainim ber'nujum' ker? tak la..nukilan diatas sekadar meluah rasa..

      Padam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard