Birthday & Me: Jalan-Jalan di Pantai Batu Buruk - Fatihah Fazlin

Sabtu, 18 Mei 2013

Birthday & Me: Jalan-Jalan di Pantai Batu Buruk

Assalamualaikum dears..:)

ambil masa yang secoet cuma untuk update blog.. firstly, nak mintak maaf sangat-sangat pada yang invite atau tag nick untuk join segmen..seriously,nik tak sempat..apatah lagi kalau yang banyak syaratnya..ditambah pula line kat tempat nick ni slownya semacammm je..:( rasa macam nak sepak-sepak je line ni..erk??

Okey..kat entry ni bukan nak menyatakan ketidakpuasan hati nick tentang line ke apa..cuma nak berkongsi personal activity nick bebapa hari lepas.hehe..rasa macam malu la pulak nak bagitau u all semua..oke! macam ramai sangat yang baca blog ni! al kisahnya bermula pada 15/01/13.
ulangtahun kelahiran nick..:D alhamdulillah..Allah masih panjangkan umur untuk menghirup udara di muka bumiNya..mencari ilmu semampu mungkin..membawa diri ke arah yang lebih baik..

 happy birthday to nick!!!
happy birthday to kak long!!! happy birthday to sayang..
happy birthday to me!!! syukur..
jemput jamu mata dears..kek dah habis,tinggal gambar je..

scroll down lagi ye..

berkelapangan pada tarikh ini juga, nick bersama kawan ke pantai Batu Buruk.. yeahh! pencinta dan penggemar pantai macam nick ni tidak akan berkata tidak untuk pantai..ketenangan digigi air lain perasaannya..gituuu..jangan tak tahu pantai kat area Terengganu masih bersih dan kurang pencemarannya..nick suka! 

mungkin muka orang dalam gambar di atas adalah muka kepenatan..boleh pejam mata jika tengok gambar ni,.


menulis digigi pantai adalah satu kewajipan.biarpun ia akan hilang dipukul ombak...tanda kenangan nick pernah sampai di sini..dan tempat ni akan terlakar dalam memori.



gambar di atas..hanya kaki yang mampu mandi laut..sebenarnya nick tak nak sentuh air..tapi sayang datang pantai tak merasa nikmat airnya yang sejuk kan? so basahlah sikit kaki seluar tu..bak kata pepatah,kalau tak nak dilambung ombak jangan berumah di tepi pantai..so,bagi nick kalau tak nak seluar/kain basah, jangan datang ke pantai terus..hikhik..

gambar di bawah..tiada motif.tapi mungkin ada seni...rumpai laut yang hanyut sebagai objek.memang tak ada kerja..tapi nick memang suka gambar ni.

tapak kaki alien .><


dan..kemuncaknya..nick dapat Novel KUALA LUMPUR DI MANA SUAMIKU by Sri Diah dari kawan..bertahun juga nick mencari..terima kasih sebab anda sudah bersusah payah mendapatkannya..walaupun second hand, tapi nick really appreciate that dear..nick tahu awak buat semampu mungkin untuk dapatkan novel ni..:)  thanks again!


last but not least...*macam karangan BI form 3*.. terima kasih pada semua yang wish my birthday..kat fb ke, sms ke, twitter ke..pada family nick yang sentiasa ada untuk ni..pada yu yien..balik rumah nak tuntut hadiah..pada mak..hehe..hadiah yang masih menjadi tanda tanya...:) sayang semua...

8 ulasan:

  1. saya nak ambil kesempatan nak ucap HAPPY BIRTHDAY utk nik walaupun dah ucapkan kat facebook kerana ia datang setahun sekali, kan? hihihi..
    ~~~~~"HAPPY BIRTHDAY" NIK~~~~~
    semoga panjang umur & murah rezeki selalu.............

    BalasPadam
  2. adik singgah sini...ada sesuatu yang nak disampaikan...

    wajib baca tau

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2013/05/pengumuman-pemenang-simple-giveaway.html

    BalasPadam
  3. hepi belated besday Nik...may Allah bless u alwayz..

    eh, napo x kobar kek den ekau suko novel tuhh...den ado haaa...blambak koleksi sri diah kek umah...abeh pos blk kg dah...kekeke..

    BalasPadam
    Balasan
    1. aminnnn..terima kasih akak Cik Puan...
      kalau nick tahu akak ada novel ni, confirm nick mintak kat akak..hikhik

      Padam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard