Tuhan Jagakan Dia - Fatihah Fazlin

Sabtu, 7 Jun 2014

Tuhan Jagakan Dia

Hai Assalamualaikum..

Tadi dengan tiba-tiba rasa nak dengar sangat-sangat lagu  Tuhan Jagakan Dia.  
Petang-petang gini rasa sayu pulak hati ingatkan orang jauh nun di Kelantan. 
Harap-harap mereka dalam lindungan Allah. Rindu ^__^  







Lirik Lagu Tuhan Jagakan Dia - Motif Band

Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku


Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku


Walau ku tahu kau takkan sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadmau


Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku


Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku


Sumber : SINI

Tiada ulasan:

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard