Kecintaan: Tak Sabar - Fatihah Fazlin

Selasa, 26 Februari 2013

Kecintaan: Tak Sabar

Assalamualaikum..:)
Salam senyum sejuta rasa dear...


hummm..:p Dah lama teringin nak beli novel baru, lagi-lagi novel hijau yang orang tengok pom dah mula rasa kesejukkan dihati..ceewah! Alhamdulillah..beli kedua-dua buku ni pom sebab ada baucar buku.. biasalah..yang selebihnya simpan nak bayar buku kat lecturer,.tahu lah ye, buku akaun harganya agak tidak berkemampuan la bagi nick yang nyata terang lagi bersuluh tidak bergaji mahupun bekerja.. masa beli tu,dah tak sabar-sabar nak baca and habiskan..hihi^^^





Meh nik nak ulas sikit apa yang ada kat dalam buku ni..tapi kalau nak tahu lebih lanjut,dear semua kena beli sendiri la..alaa. kan ada baucar..:)

Sebarkan Cinta-Mu
Sebuah novel Tauhid yang betul-betul meruntun jiwa. Seperti biasa, Fatimah Syarha Mohd Noordin menulis dengan gayanya yang tersindiri. Yang jelas, beliau cuba berdakwah dalam karyanya.. macam skema je ayat nik kan?

Oke,novel yang mengisahkan seorang wanita dan isteri yang taat dan tinggi ilmu agamanya, terpaksa menjadi tukang sapu di sebuah kolej swasta. di situ pelbagai persoalan timbul dan dan dia cuba membantu walaupun dia sendiri ada masalah. Perlahan-lahan dia mendekati warga kolej dan dalam senyuman dia menyebarkan cinta.

Untuk endingnya,dapatkan di pasaran dan nik yakin, novel ni mampu membawa kita muhasabah diri dan menjadi lebih baik...In Shaa Allah..:) tidak mahal dan nik rasa mampu milik untuk semua orang. Hanya RM31.00 (semenanjung) dan Rm34.00(sabah serawak)

Belailah Kalbu.
Acctually, nik belum habis baca lagi buku ni tapi agak menarik sebab sesuai dengan jiwa nik..hehehe.. Buku Dr. HM Tuah  yang satu ni ada siri soal jawab, so bagi student ia memang lebih senang untuk kita faham..

Tak rugi beli dengan harga RM19.90  (semenanjung) dan RM22.90 (sabah serawak) sebab dia macam menjawab apa yang kita nak tahu dalam mendidik hati, dan seterusnya memahami nikmat bahagia dalam hidup kita..

So, apa kata beli dan dapatkan sorang satu..ada jual kat toko-toko buku kat seluruh Malaysia..^^
selamat membaca.


8 ulasan:

  1. yang fatimah syarha sebarkan cinta Mu tu saya pun ada ! :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeke?
      best kan najla..byk info2 yang kita tak athu..

      Padam
  2. wahh macam best je novel tu, fatimah syarha punya novel byk yg best kan..kena cari kat popular neh..hee..btw thx for sharing dear ;)

    BalasPadam
  3. dua2 buku macam best..nak cari la..:-)

    BalasPadam
  4. yup! rugi tak baca,byk ilmu dan motivasi yang boleh kita cedok dalam dua buku ni dear! dapatkan segera yea..:*

    BalasPadam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard