Doakan..Humaira Auliya Biz - Fatihah Fazlin

Sabtu, 23 Mac 2013

Doakan..Humaira Auliya Biz

Assalamualaikum semua...
Salam rahmat petang...:)
Salam senyum sejuta rasa..__

alhamdulillah..masih diberi kesempatan oleh YA RABB untuk terus berkisah..bukan senang nak mengolah idea kan? hehe.. kisah kali nie nick nak bercerita pasal nick punya bisness.. ehh?? nick ada bisness? bia betol... ya, betol.. nick pom baru belajar dalam dunia berbisness ni.. *harap dapat tunjuk ajar dan nasihat serta tips-tips dari yang lebih arif.

oke..mari sini semua dear..nick nak cerita apa benda sangatlah yang nick jual tu..jom tengok   Humaira Auliya Biz dan kalau terasa nak menyokong nick boleh like page nie ye dear...kalau nak dapatkan satu, dua atau lebih boleh pm..kat fb nick pom boleh ye...heheh


-
-
-
-
-


AURA WHITE






FELINNA INCHLOSS LOTION






FIGURE UP



cara penggunaan...

AURA WHITE

PILIHAN TERBAIK MENGGANTIKAN SUNTIKAN & RAWATAN LASER.
Sains Kecantikan Semulajadi.

Produk Aura White ini adalah produk minuman inovasi terkini untuk PENCERAHAN KULIT YANG PERTAMA DI MALAYSIA MENGABUNGKAN 3 STEM SEL DARI TOMATO, EPAL DAN ROSELLE BERSAMA GLUTATHIONE DAN TILAPIA KOLAGEN!!!

Minuman Aura White inovasi kecantikan dari teknologi Jepun yang mempunyai campuran bahan sesuai untuk kulit asia. Minuman ini bukan sahaja memberi kulit kita putih dan gebu malah memberi kesihatan dalaman di dalam badan kita. 

Jika kita hanya mengunakan produk kecantikkan untuk luaran tetapi tidak mengambil minuman kesihatan untuk dalaman tidak ada guna, mungkin disebabkan keletihan juga merupakan salah satu punca yang menyebabkan kulit muka dan badan kusam, berjeragat dan tidak bermaya disamping faktor kekurangan collagen.

Kepada yang mempunyai masalah keguguran rambut atau kerosakkan rambut, di syorkan ambil minuman AURA WHITE L-GLUTATHION + TILAPIA COLLAGEN+VITAMIN C+HYALURONIC ACID+TRIPLE STEMCELL PHYTOCELLTEC . Ia bukan sahaja memberi rambut anda sihat malah kulit akan jadi putih dan gebu.

Sesetengah orang yang menggunakan produk kecantikan tidak nampak kesan atau bertambah teruk disebabkan masalah dalaman badan.
Oleh itu saya syorkan anda pengambilan minuman AURA WHITE yang dapat selesaikan masalah anda Insyallah...

Aura White mempunyai kesan yang menakjubkan setelah anda mengamalkan minuman ini kelebihan yang anda akan dapat nanti ialah :-

a) 50% pencerahan ketara dalam masa 1-2 minggu
b) Pemulihan kulit yang rosak & bermasalah spt Jeragat, Jerawat, kulit kusam , kulit kering dan kasar.
c) Rambut lebih sihat ,halus & bersinar
d) Mengurangkan keduan & garis halus
e) Melambatkan proses penuaan
f) Mengatasi masalah sembelit
g) Mengurangkan sakit sendi
h) Meningkatkan tenaga & lebih aktif
i) Menguangkan rekahan kaki
j) Menguatkan otot, kuku dan tulang
k) Mengandungi nutrien yang tinggi sesuai bagi ibu mengandung & yang lagi penting meningkatkan penghasilan susu ibu dan kesannya dapat memberi kulit bayi cantik dan sihat


FELINNA
1) Lotion ini berbau wangi dan tak terlalu panas. So kalau kita pakai takde lah orang terbau minyak angin ke, serai ke.. dan yang bestnya rasa berangin tu boleh bertahan sampai sehari suntuk.. If tengah buat kerja dan berpeluh sikit, lagi rasa berangin je... Maybe lotion tu tengah 'bekerja' untuk proses pembakaran lemak kot...

2) Hanya sekali sapuan anda boleh lihat perbezaan inci anda (pastikan ukur dulu sebelum guna).. Ramai customer yang 1st time sapu, bila ukur balik dah berkurang 1/2 inci..

3) Inchloss diformulasi dari bahan-bahan semulajadi yang selamat untuk wanita hamil, menyusu atau gastrik.. (Untuk yang pregnant sila jangan sapu kat perot or belakang pinggang) kang baby dalam perut menggeletik plak beranginnnn jer.. hahahha... Tapi direcommendkan untuk pakai semasa dalam tempoh berpantang untuk cepatkan proses kempiskan perot tu.. sebab lepas bersalin perut akan menggeleber dan lembik, so lagi senang untuk lotion ni bantu firm kan balik bahagian menggeleber tu yer.. Aku confirm lah order utk pakai masa pantang.. hhihihi.. sebab aku kan mengada.. tak nak yang berminyak, tak nak yang busuk, nanti cadar kotor.. nanti itu nanti ini.. hahaha.. so siapa cerewet tapi badan nak ala-ala Beyonce sila lah ;)

4) Boleh mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan.. jadi kalau yang dah memang kurus tapi sekadar nak buang lemak kat paha je ke.. boleh lah sapu kat paha jer... ada orang kurus.. tapi paha gemok, bontot gemok, lengan gemok.. so korang sapu kat bahagian situ je ok? Sesiapa ada double chin, boleh lah sapu kat chin jer..

5) Sesuai juga untuk lelaki yang prihatin bentuk badan
menarik.

6) Dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, Pulau Pinang.

7) Telah mendapat kelulusan dari KKM & Logo Halal.. tiada ragu-ragu, dijamin selamat ;)

8) Siapa-siapa yang tengah on diet, kalau nak cepatkan lagi proses pembakaran lemak, lotion ni sangat sesuai.. pasti hasilnya lebih pantas..

Cara-cara:

Hanya sapu 2 kali sehari.. Pagi dan malam sebelum tidur sambil buat urutan ringan.. (gerakan membulat sampai lotion meresap.. Lotion ini tidak melekit, so ia amat selesa jika disapu sebelum tidur malam.. Kalau ada manusia lain yang tidur kat sebelah pon.. takde lah kita rasa bersalah sangat berbau busuk kan ;)


FIGURE UP
Cuma ambil 1 biji dan telan sebelum sarapan dan minum segelas air putih.. Makan macam biasa, tak perlu berdiet2....hanya banyakkan minum air putih. Lepas 5 hari tgk hasilnya......menakjubkan!!!!!!
* HALAL
* 100 Herba
* Blh amalkan ketika period
* Ibu yg menyusu boleh amalkan (anak 7bln ke atas)
* Mengandung tidak dibenarkan
* Tiada pantang larang dlm pemakanan
Dengan hanya 1 kapsul / hari anda dapat rasakan kelainan dalam masa sebulan (30hari).
Figure up mempunyai komposisi bahan yang sangat sempurna. Tidak memiliki unsur-unsur zat kimia berbahaya sehingga memberi kesan sampingan kepada pengguna. Figure up juga dapat membantu mengaktifkan sel-sel dalam tubuh dan membantu menghilangkan pengumpulan toksin yang ada didalam badan selama ini.

- 1 kapsul untuk setiap hari sebelum sarapan, diikuti dengan segelas air suam/bersih dan jangan sekali-kali mengambil 2 biji.
- Jangan mengambil ubat ini jika sedang mengambil ubat/suplemen yang lain dalam satu masa. Jarakkan pengambilan suplemen lain 4-5jam.
- Minum air secukupnya atau makan buah-buahan sekira terasa haus.
- Tidak perlu mengawal makan, tapi banyakkan minum air bersih sepanjang hari untuk proses detox. Makan mengikut waktu (terutama sarapan atau makan tengahari).
- Untuk kesan yang lebih cepat & lebih baik, elakkan minuman berkafein,soya dan susu dalml tempoh beberapa jam selepas pengambilan kapsul ini, Lagi bagus jika tidak minum terus semasa tempoh mengamalkan kapsul ini.


sekian dulu kali nie,,,bagi yang berminat, boleh hubungi nick atau pm dekat page,,..:)harga sila rujuk kat page ye..
thank you dear semua..luv u all..
:)
senyuman buat semua petang nie..hehehe


3 ulasan:

  1. teringin nak mencuba product ni,,,,,,,,,,,

    BalasPadam
  2. untung la nik sekarang dah pandai berdikari...saya sokong awak.........,

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe...lau nak beli boleh pm nick kat fb ye :)

      Padam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard