Ephyra Skin Bar Dah Sampai. - Fatihah Fazlin

Selasa, 16 Disember 2014

Ephyra Skin Bar Dah Sampai.

Assalamualaikum..


Hai semua. Selamat pagi. 

Excited nak bagitahu korang yang hadiah Ephyra Skin Bar dah sampaii pagi kelmarin.. weeeehuuuuu.. nak tahu hadiah dari mana?? Ni haa.. ni join Giveaway Ephyra Skin Bar di blog Kak Mialianacom !. Seronok sangat tahu perasan menang GA ni. Sebab nik jarang menang.. tu yang kekadang rasa malas join. Tapi menegenangkan hadiahnya menarik, nik rajinkan diri.. hahaha. 


Tak sabar nak cuci muka guna Ephyra Skin Bar.


Oh.. kepada sesiapa yang tag nik, dan ajak nik join Ga, i'm soo sorry ya. Nik bukan takmo join, tapi pemalas sikitttt.. hehee. Korang akan faham perasaan malas ni kalau korang update blog dengan handphone.. kikiki..

Okey.. berbalik pada hadiah. 50 peserta yang mendapat hadiah ni akan ke peringkat seterusnya di mana perlu mencuba Ephyra Skin Bar dan buat review tentangnya.. can't wait! Nik dah lama nak guna produk ephyra. Nak ploles macam Memey Suhaiza! Hehe.

14 Dis hingga 14 Jan masa diberikan.. leboh kurang sebulan.. Okeh.. nik akan update perkembangan nik guna ephyra skin bar ni.. so stay tune. Harap-harapnya sesuai dengan nik.. ! Amin. Terima kasih kak mia dan pihak oceanlife. 


3 ulasan:

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard