Banyak Tertinggal. - Fatihah Fazlin

Sabtu, 6 Disember 2014

Banyak Tertinggal.

ASSALAMUALAIKUM.

Hi. Salam Sabtu semua!
Dah semiggu menyepi dari dunia maya. Semua yang melibatkan internet, nik suruh main jauh-jauh. Kadang-kadang kan, manusia perlu tinggalkan segalanya berkaitan dunia, untuk cari diri sendiri. Gitewwww.

Seriously, seminggu ni menghilang dari dunia internet, banyak yang nik rasa tertinggal. Terutamanya dari segi berita-berita semasa, gosip meletop dan sebagainya. FB pun macam dah lama sangat tak belek. Rindu nak srool newsfeed sampai ke bawah.  Kalau ikutkan kat fb lah nik dapat tahu perkembangan semasa kawan-kawan lama.  Kalau nak harap mesej tanya khabar, idokle gamoknya. Masing masing sibuknya kalah YB!

Banyak yang berlaku sepanjang sepeninggalan nik dari dunia inetrnet ni kan? Yang paling menarik perhatian dapat dan dapat di"highlight" ialah:

PASANGAN GADUH MANJA DI FACEBOOK DAPAT TAJAAN DARI ZALORA



Best kan? Mesti semua orang dah tahu dan baca pasal cerita ni. Malas la nik nak hurai panjang-panjang. Tapi kalau nik jadi si isteri, nik simpan barang-barang yang dihadiahkan oleh Zalora tu untuk raya tahun depan dan seterusnya. hehehe. Jimat dah kat situ!

Btw, tak dak apa nak taip dah, bakal menyusul insyaallah esok atau lusa atau hari-hari seterusnya entry lain yang lebih menarik. 

 



3 ulasan:

  1. Haha..bertuah kan badan orang ni... syok oww..banyak tak terpakai...apa pun rezeki dia kan....

    BalasPadam
  2. Bertuah depa kan nik :D agak² kalau gaduh pasal duit dekat maybank ke, depa bagi duit tak? Hehe.

    BalasPadam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard