Windbell Seafood Restaurant Tanjung Aru - Fatihah Fazlin

Jumaat, 12 Disember 2014

Windbell Seafood Restaurant Tanjung Aru

ASSALAMUALAIKUM.

Windbell Seafood Restaurant Tanjung Aru | Kat Kota Kinabalu ni, ada banyak sangat tempat makan yang menarik yang boleh di singgah. Bagi korang yang di semenanjung kalau pasang cita-cita nak datang Sabah, stay tune dengan blog ni tau! Nik akan share dengan korang pelbagai tempat menarik kat sini, especially tempat makan menarik di Sabah ni.

Baru-baru ni, kawan sekerja ni sekali lagi plan untuk berkumpul ramai-ramai sambil makan. Apa lagi, nik kalu bab makan, never say NO! So, tempat pilihan kawan-kawan nik adalah Windbell Seafood Restaurant di Tanjung Aru


Macam gemuk pulak ambe.


sumber gambar

sumber gambar

Best ke kat Windbell ni? Okey, dari pengamatan nik, nik boleh bagi 7/10 la. kira tinggi dah tu ye. Yang nik suka, tempat ni ada aircond. Masa makan tu syok la. hehehe. Lagi satu, sampai je sana, terpampang besar-besar, FREE WIFI. Laju je wifinya. Memang off la kan data kat fon.
  

Windbell Seafood Restaurant ni tak jauh pun dari KK. Dalam 15 minit perjalanan, atau kurang. Berkereta. Dekat sangat dengan Pantai Tanjung Aru yang kengkononnya my fav beach tu. Untuk reservation boleh hubungi 088-222305. Windbell Seafood Restaurant dibuka setiap hari dari jam 10:30am-2pm & 6pm-10pm.

Thats all. Thank you.


3 ulasan:

  1. tengok makanan tue nampak lapar pulak. hehehe...

    BalasPadam
  2. agree with you Fatihah...nice place to eat ^_^
    Harga berbaloi terutama bila pergi waktu malam..
    boleh ambil seberapa banyak punya suka..unlimited..
    hehehe...

    http://kylifa.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. fuh..lama saya tak makan steamboat nie

    BalasPadam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard