Shopping RM1212 di Lazada Malaysia - Fatihah Fazlin

Isnin, 8 Disember 2014

Shopping RM1212 di Lazada Malaysia

ASSALAMUALAIKUM.

Hai! Lately ni, nik suka sangat window shopping kat website LAZADA. Hujung tahun ni macam-macam benda ada diskaun. Teringin nak membelinya! 

Lazada Malaysia akan mengadakan Online Revolution Lazada pada 12 December 2014 iaitu 12 hari sebelum perayaan Krismas. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 24 jam. Dapatkan apa yang anda inginkan musim cuti ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen, barangan rumah, alat permainan dan peralatan sukan.



Dengan RM1212, apakah yang ingin nik beli dan dapatkan dari Lazada Malaysia ni? Banyak benda yang terlintas difikiran, tapi as a blogger, nik rasa antara benda yang paling nik inginkan dan memang dah lama nak memilikinya ialah;



Olympus E-PM1 14-42mm Kit Mirrorless Camera White

 

 

Nampak kan betapa smartnya kamera olympus yang satu ni. Ya Allah.. Nik berkenan sangat! Harga di LAZADA RM629.00 selepas diskaun.


  Olympus E-PM1-14-42mm di LAZADA MALAYSIA
Dah lama sebenarnya teringin nak ada kamera digital ni. Tapi biasalah, nik lebih pentingkan makanan dari beli benda-benda lain. Huhuhu.. That why nik mencuba nasib join contest Shopping RM1212 at Lazada Malaysia di blog Sayaiday. Nik kalau boleh nak ambil gambar yang cantik dan clear, especially gambar nature! Memang best la kan kalau dapat guna Olympus E-PM1 14-42mm ni. Hari tu, pernah ternampak ada seorang blogger guna kamera  ni. Gambar-gambar yang ada memang cantik!



Samsung Galaxy Core 2 SM-G355H Dual Sim

Harga di Lazada RM495.00



Samsung Galaxy Core 2 di LAZADA MALAYSIA

Samsung Galaxy Core 2 SM-G355H Dual Sim ni harganya pun boleh tahan. Tapi di Lazada agak murah kan? Dah lama berniat nak hadiakan sebuah smartphone kat mak di kampung. Boleh whattaps dengan mak kan? So, kalau dapat shopping Rm1212 nanti, ini juga antara barang yang nik inginkan. Dengan saiznya 4.5", nik rasa boleh kot mak nik gunakan. Sebab kalau kecil sangat susah jugak kan? Tahulah, orang tua. Kalau kecil kan tak nampak tulisan. Dan insyaallah, jenama Samsung pun memang dah di yakini ramai.

 

 

 

Q&Q by Citizen Watch Company, Japan

Silver Watch with interesting Dots! Cantik kan? Harga kat LAZADA RM88.00

Q&Q by Citizen Watch di LAZADA MALAYSIA

Q&Q by Citizen Watch ni nik berkenan giler. Bentuk dan design dia buat nik jatuh cinta. Dah lama teringin nak pakai jam tangan yang macam ni. Lagipun nik rasa jam Q&Q ni memang sesuai kot dengan nik yang lasak ni. Kalau kata kena air pun tak pe sebab ianya Water Resisstant.


Jika nik ada RM1212 kan, memang seronok la shopping barang-barang yang ni senaraikan kat atas di Lazada Malaysia. Semoga nik menjadi pemenangnya. Aminn.. 

Korang semua apa lagi, tak nak ke rebut peluang berbelanja RM1212 di LAZADA??? Jangan lepaskan peluang ni tau!  

 


9 ulasan:

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard