Blog saya lulus Mobile-Friendly Test. - Fatihah Fazlin

Sabtu, 22 November 2014

Blog saya lulus Mobile-Friendly Test.

ASSALAMUALAIKUM. 

Blog saya lulus Mobile-Friendly Test |  Kelmarin ramai blogger Malaysia update pasal Mobile-Friendly Test untuk blog ni. Tengah malam semalam ni tengok SIFU BLOGSPOT pun ada update pasal Mobile-Friendly Test ni. 

Pendapat nik la kan, benda ni penting jugak. Yelah, kalau kita sendiri tak tahu blog kita ni mesra smartphone ke tak, macam tak kena pulak. Tahu-tahulah, zaman 2020 ni, semua orang guna smakpong ! Dari umur 1 tahun sampailah ke atuk nenek kita. Dunia hujung jari orang bilang. 

Teringat perbualan dengan kawan nik kelmarin:_

NIK: Ain, belikan saya ubi nak buat Kuih cek mek molek.

AIN: hah? Kuih apa tu?

NIK: Ce ko google.

See. cari kuih pon google. Google pulak guna smartphone je. Pantas. Blog yang Mobile-Friendly Test ni untung sebab senang orang masuk. Nak nak lagi kalau nak buka link-link yang lain(pautan lain).

Dengan rasminya, nik dah cek blog ni dan kat bawah ni jawapannya!



Dia kata blog ni AWESOME!!! hehehe. so, tunggu apa lagi korang, jo cek blog korang jugak sama ada lulus Mobile-Friendly Test ke idokk.. Nak cek kat mana?Sini  ------> Mobile-Friendly Test.

Lepas ni boleh berblog dengan gigih lagi. Tak risau dah kalau orang baca blog nik guna smartphone. hehehehe.

6 ulasan:

  1. nak test la...tapi nik, saya try klik link yang nik kasi tu tak bole la...nape ek...

    BalasPadam
    Balasan
    1. erkkk.. ahah, soryy,, nik dah betulkan tu mama.. dah boleh dah.. : )

      Padam
  2. Ok ... akak try lepas ni ... tq share

    BalasPadam
  3. ok nik, tq baru lepas test try tengok hehe, alhamdulillah awesome katanya hehe :)

    BalasPadam
  4. Blog saya pun mobile friendly juga

    BalasPadam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard