Gambar Pernikahan Blogger Kesayangan Ramai, Dr Fatin Liyana dan Dr Anwar Fazal - Fatihah Fazlin

Ahad, 14 Jun 2015

Gambar Pernikahan Blogger Kesayangan Ramai, Dr Fatin Liyana dan Dr Anwar Fazal

Assalamualaikum...


Gambar Pernikahan Blogger Kesayangan Ramai, Dr Fatin Liyana dan Dr Anwar Fazal | Semalam 13 June facebook nik meriah dengan pelbagai aktiviti para blogger tanah air. Seronok sangat. Kelab blogger ben ashaari dengan aktiviti mereka de bengkel warna dan kerjaya. Team Denaihati dengan gabungan pelbagai jenis genre blog menggabungkan seluruh blogger di majlis Sepetang Bersama Blogger 2015. Timeline fb ni di meriahkan lagi dengan gambar perkahwinan Blogger Kesayangan Ramai, Dr Fatin Liyana.

Pada tengahari 13 June juga  Dr Fatin Liyana dan Dr Anwar Fazal selamat melangsungkan majlis akad nikah mereka di rumah pengantin perempuan dengan majlis yang bagi nik serba sederhana.
 


Sama cantik sama padan kan mereka berdua ni.
 






Semua gambar yang diambil menampakkan majlis akad nikah Dr Fatin dan Dr. Anwar.. huaaaaa.. rasa macam nak kahwin hari ni jugak. Warni tema majlis mereka biru.. macam sky blue gitewww.. eh.. macam perancangan baju raya nik yang nik cerita kat entry kisah raya dan baju raya kan? 

 

Pelamin yang cantik dan nampak ringkas. I like ! !  Macam sesuai pulak dengan perwatakan mereka Dr Fatin dan Dr Anwar. hOyyyehh. Kalau tengok kat hantaran pon best. Bukan isinya maksud nik, tapi seni gubahan tu. Simple. Dr. Fatin, taste kita sama la. hehe. Letak bekas, letak barang hantaran then letak bunga.. senang kan? Cantik lagi tu.


Korang nak tengok gambar tunang Dr Fatin dan Dr Anwar ?  Meh singgah kat entry Dalam banyak banyak blogger, aku kenal Fatin Liyana je.


 

Semoga perkahwinan yang dibina berkekalan sehigga ke Jannatul Firdausi. Selamat pengantin baru  Dr Fatin Liyana dan Dr Anwar Fazal ! Nik sebagai peminat dan adore sangat dengan Dr berdua seronok sangat.

Credit gambar Fanpage Dr Fatin Liyana 
                        Fanpage Creativo Photography 
                        OP : Maroon Production
                        OV : Pelangi Putih Films



2 ulasan:

  1. sama cantik sama sepadan, selamat pengantin baru buat blogger jelita dr fatin liyana dan suami :)

    BalasPadam
  2. Salam perkenalan dari follower ke 1195 :)

    Pasangan pengantin sama cantik sama padan...n cantik kan kaler tu sejuk je tengok...

    BalasPadam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard