Seronoknya Dapat Cashout Nuffnang ! - Fatihah Fazlin

Isnin, 13 April 2015

Seronoknya Dapat Cashout Nuffnang !

ASSALAMUALAIKUM.

Hi korang! ! Memasing mesti tengah sibuk kan? Almaklumlah hari isnin. Nik pun baru habis kerja, Jam 5 kejap lagi sambung OT. Ni fefiling nak rehatkan diri. Penat. Hahahaha. bukan merungut sangat, tapi dah namanya kerja dan buat kerja..memang penat la kan?

Haiihh.. Tajuk tu sesaja je berangan nak cashout akaun nuffnang. Berangan je dulu ni. Entah tahun bila boleh cashout nuffnang. RMnya masaih belum sampai ke satu tahap yang best untuk di cashout! hahaha. Nak beli Go Pro dengan tabungan nuffnang ni boleh dak? Agak-agak kena tunggu berapa lama lagi?





Nik kepilkan iklan yang masih on going kat akaun nuffnang nik. Humm.. korang kalau singgah sini tolong tolong la klik ye.. hehehehe:P Banyak iklan, tapi earning tak berapa nak laju.. kuikui.. 





7 ulasan:

  1. wah..kalau dah banyak hasil tuaian tu,dah boleh la nak cashout kan...

    BalasPadam
  2. tahniah... akan menyusul. hehehe

    http://aisyahambris.blogspot.com/2015/04/50-cpuv-ongoing.html

    BalasPadam
  3. wah bestnya, boleh belanja eskrim pasu pasni :)

    BalasPadam
  4. Tahniah nik...insyaallah 1 day dapat beli jugak apa yg nik idam kan.. :)

    BalasPadam
  5. good luck dan tahniah ye :)

    BalasPadam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard