Penutup raya bersama rakan sekerja. - Fatihah Fazlin

Ahad, 16 Ogos 2015

Penutup raya bersama rakan sekerja.

Assalamualaikum.

Hi guys! 

Kita dah berjumpa dengan penutup lebaran. Betapa cepat masa berlalu kan? Macam biasa kat office nik memang dah menjadi tradisi kot, sambutan hari raya mesti kena  buat even secara kecil-kecilan. Wajib la kot kan.

Bila dah buat sambutan macam ni memang akan meriah la. Warna warni di hari raya gituu.. Siap pergi cari baju raya khusus lagi sebab tak nak kalah. hahaha. but not me! Raya pertama ke open house ke, apa ke baju tu jugaklah nik pakai. Jimat okey! Zaman kegawatan ekonomi !
Yang ni penggerak dan tulang belakang office. semua berpengalaman! Yang paling tengah tu bos kami.

Perasaan gembira sampai tak ingat dunia bila ada kawan yang boleh buat kita gelak sampai tercekik air sirap! Tapi fitrahnya, setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Masa berpisah tu kita akan tahu mana yang akan terkesan dengan ketidakhadiran kita. She or he will be a true friend.  So far the beautiful women in this picture was my best partner. We have similaritis in a many things. Okey, termelalut! But kakak... if you read this, you need to know i love you! haha


Kenapa senyuman dorang cantik dan menawan tapi senyumanku senget? Korang kalau familiar dengan lelaki duckface tu, he is December Teo! A fashion designer and also my officemate. the most friendly person.



Selamat hari raya gais. Semoga bertemu lagi di hari raya yang akan datang! Maafkan salah dan silap nik selama ni. I know, im the person yang very annoying dan menjengkelkan. :)  Kenangan bersama korang akan sentiasa tersemat dihati. Yang manis mahupun pahit semua tu akan jadi memori dan pengajaran untuk hari esok. 

Thanks!

Wondering ni entry raya ke entry perpisahan #$&%*^*)

3 ulasan:

  1. kat opis x[ernah sambut majlis hari raya.. raya cina je beria..siap hias ofis..next year nak cari kerja lain...huh

    BalasPadam
  2. Haha kakmi baru je nak cakap ni farewell nik ke majlis raya hahahaa

    BalasPadam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard