Tak Pandai Ber'Running Man' - Fatihah Fazlin

Rabu, 9 April 2014

Tak Pandai Ber'Running Man'




ASSALAMUALAIKUM..

Sejak setahun dua ni, fenomena running man makin menjadi-jadi. Kat mana-mana nik pergi dari Kelantan ke Perlis, dari Perlis ke Terengganu, dan latest dari Terengganu ke Sabah, tak berhenti-henti orang sekeliling nik bercerita pasal running man. Tak kurang yang marah-marah kat line tenet yang menyiput sebab tak boleh tengok show running man yang latest. Fuhh!



harap2 gambar ni betullah geng2 running man. hehehe. 
credit pada tuan empunya. nik cedok dari google.



Jujur, nik tak pandai tengok running man. ehekk. Kalau kat rumah, adik-adik semua gege gegok (riuh rendah) nak tengok latest episod. Nik? nik tengok tv jelah. citer samarinda ke. tak pun cerekarama. hahahha.  

Kenapa nik kata nik tak pandai tengok running man ni? tak ke pelik? Acctually, memang nik pernah cuba nak menjinakkan diri dengan running man ni. Nik cuba tengok beberapa episod, yang pada hemat kawan, episod tu lucu, lawak dan seangkatan dengannya. Nik bertenggek depan laptop, episod yang kawan kata lucu tu, nik tengok dengan sepenuh perasaan. Dengan harapan 'luculah' luculah'..  'aku nak gelak macam diorang ni..'

Tapi sayang, nik tak mampu ketawa. :( tak tahu kenapa..Adakah nik tidak berperasaan. TIDAK. bila nik tengok Jozan nik mampu ketawa. Ajaib! dari situ nik malas dah nak cuba nasib tengok running man.  Kalau kat rumah, selalu jeling-jeling bila adik tengok show ni. Tapi tetap juga nik tak mampu ber'running man' dengan mereka. Dan, yang paling sadis, ketika semua berbicara soal running man, nik akan diam tidak berkutik. hahahAha. itulah nik. Seorang yang tidak pandai ber'running man'.

Tapi nik tak kisah pun.. Hidup tetap diteruskan!!

2 ulasan:

  1. hehehe...bila tgk rm awal je dah mula rasa nak gelak.. :)

    BalasPadam
  2. hahaha. kalau kite ni pulak mmng ketawa terbahak-bahak depan laptop tengok running man. kahkahkah

    BalasPadam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard