PERTANDINGAN BLOGKU TERBAIK! BERSAMA TEAOAIS.COM - Fatihah Fazlin

Sabtu, 31 Mei 2014

PERTANDINGAN BLOGKU TERBAIK! BERSAMA TEAOAIS.COM

ASSALAMUALIKUM..

http://www.teaoais.com/2014/05/pertandingan-blogku-terbaik-bersama.html
BANNER PERTANDINGAN


TUJUAN:TUJUAN PERTANDINGAN INI DIADAKAN IALAH UNTUK MEMERIAHKAN LAGI SUASANA BLOGGING YANG DILIHAT SEMAKIN HAMBAR UNTUK TAHUN 2014 INI. SELAIN ITU IA JUGA SEBAGAI SALAM PERKENALAN DARIPADA BLOG PENGANJUR IAITU WWW.TEAOAIS.COM.

TARIKH PENTING:
TARIKH TUTUP PERTANDINGAN: 30 JUN 2014
TARIKH MENGUMUMKAN PEMENANG : ANTARA PERTENGAHAN HINGGA HUJUNG BULAN JULAI
HADIAH UNTUK PARA PEMENANG:
TEMPAT PERTAMA : RM500.00 TUNAI
TEMPAT KEDUA: RM300.00 TUNAI
TEMPAT KETIGA: RM100.00 TUNAI
DAN 10 HADIAH SAGUHATI DISEDIAKAN BERNILAI RM10.00 SETIAP SATU.

Uolls dah baca kan tujuan blogger .teaoais. buat segmen ni..So, dengan suka dan gembira nik berbesar hati untuk join segmen ni. Bukan senang nak join segmen yang begini. Nak kena menaip panjang-panjang lagi. nak kena berfikir lagi nak tulis entry terbaik.. Hehehe. dah nama pun join PERTANDINGAN BLOGKU TERBAIK! BERSAMA TEAOAIS.COM entry pun kena terbaiklah kan?! -_-

KENAPA  FATIHAHFAZLIN ?
Blog ni mula beroperasi pada oktober 2012. Lama sudah kan? Awalnya nik dan adik perempuan nik sepakat  sama-sama nak menaip dan berkisah di sini. Kerana itulah dulu, kami namakan blog kami dengan nama KISAH NICK. Nama FatihahFazlin ni baru je nik tukar..gabungan nama kami berdua.Nak kasi gempak dan cathy serta mesra disebut. gituuu! Tapi malang, adik nik tu malas nak berblog, jadi nik sorang saja teruskan usaha sampailah sekarang.Dan sampai sekarang and bila-bilalah kot nama ni akan kekal. Insyaallah. huhuhu

APA YANG TERBAIK DI BLOG FatihahFazlin ?
Sebenarnya yang terbaik tu takdelah. Sebab nik rasa pencapaian nik dalam dunia blogging ni belum sampai mana pun lagi. Kalau diberi skala 10 mungkin nik di skala 3 nak masuk 4 kot. hehehe. :)
Kalau uolls perasan, kat blog nik nik dari dulu lagi warna biru muda. Tak pernah bertukar kan? Nik memang suka warna biru muda atau biru laut. Orang kata sejuk je mata memandang. Salah satu kebaikan juga tu bagi uolls yang singgah berkungjung ke sini. Uolls akan rasa kelembutan disebalik warna blog nik.

Kat blog ni juga uolls akan dapat baca novel online sacara percuma. >,< Hasil tulisan tangan nik sendiri. Ada dua novel yang nik tengah tulis sekarang. Uolls boleh tgok kat sidebar. Inshaallah nik akan cuba habiskan cerita yang nik tulis tu secepat yang mungkin. Jangan lupa baca. !! Dan komen sekali. :P

Secara keseluruhan, blog nik ni memang sebuah blog personal. Setiap entry yang nik upkan tidak akan lari dari pengalaman, perasaan dan pandangan peribadi diri sendiri.  Sesekali mungkin akan ada perkongsian ilmiah tentang agama dan sebagainya. Tetapi nik juga suka petik mana-mana quotes yang menarik dan mampu menjadi motivasi untuk diri sendiri dan pembaca.

PENGALAMAN FATIHAHFAZLIN BERBLOGGING.
Bulan 10 ni genap dua tahun nik terlibat dalam dunia glemer ni. Nak kata banyak pengalaman sangat tu takdelah. Tapi ada yang betul-betul bagi kesan pada nik ada. Dan yang paling nik suka, bila berblog nik dapat lebih ramai kawan. Kawan alam maya. Tak bersua muka, tapi mampu saling tolong menolong dan bantu membentu. :) Dan yang penting, nik banyak dapat ilmu-ilmu baru yang selama ni nik tak tahu. 

JEMPUT DATANG KE FATIHAHFAZLIN.
Akhir sekali..orang kata tak kenal maka tak cinta. Kalau nak kenal jemput-jemputlah singgah ke teratak nik. Dan jangan segan-segan tinggalkan jejak uolls sebab nik selalunya akan balas kunjungan balik. Dan setiap komen-komen uolls kat blog ni nik anggap ia sebagai satu motivasi untuk nik untuk terus kekal dalam dunia blogging ni.  Buat yang sudi singgah terima kasih daun keladi.. :)

Sekian..
Salam Sayang..



















1 ulasan:

  1. assalamuaalaikum Nik, salam kenal-kenal blogger...pcl bertandang sini dari segmen yg sama ; dah folow sblm ni tp jarang singgah.. good luck FtihahFazlin.

    http://www.nazlee.com/2014/06/pertandingan-blogku-terbaik-bersama.html

    BalasPadam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard