Selamat Hari Jadi - Fatihah Fazlin

Khamis, 15 Mei 2014

Selamat Hari Jadi





ASSALAMUALAIKUM.

Hari ni 15 Mei genap umur nik 21 tahun.. huhuhu. Dah tua dah kita. Makin meningkat umur makin dekat dengan kematian. Semoga Allah memberkati apa yang nik miliki.
And terima kasih daun keladi pada semua sahabat, kenalan, dan terutamanya family tersayang sebab wish my birthday. Tak de hadiah pon takpe. Huhuhu..(tapi kalau ada pun nik tadah tangan jugak).. wiwiwi..

Tapi kan, yang bestnya dalam ramai2 yang wish birthday nik kat fb tu, ada jugak blogger famous amos yang wish sekali... mekasih SIFU HASRUL HASSAN dan DENAIHATI.  Mekasih jugak kat Blogger Kak Maa

Nothing special, just tahun ni akan banyak benda besar yang akan berlaku dalam hidup nik. Inshaallah, tak lama lagi nik akan bertukar status. Setelah lebih kurang setahun nik behenti belajar di Unisza dulu, kini nik akan sambung belajar balik. Inshaallah..Status nik akan bertukar kepada seorang pelajar balik..seronok!!! USM menjadi pilihan. Uolls doakan nik yang baik-baik tau. 


Nak boh jugak sini. 

Masa nik ambik keputusan tinggalkan Unisza and datang ke Sabah untuk kerja dulu, memang nik dah tanamkan tekad. Macam mana sekalipun, nik akan sambung belajar.. Nik akan usahakan untuk itu.. And now, impian nik dah tercapai. Alhamdulillah. And for sure, thank you kat mak abah sebab sentiasa menyokong dan memberi kata semangat. 

Sekian..
Terima kasih sudi jengah blog nik.
Salam sayang.. :)


3 ulasan:

  1. Semoga impian Nik di makbulkan Allah... Amin ya Rabbalalamin....

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum Nik .
    Nik ( Saya ) datang singgah dan wish SELAMAT ULANG TAHUN NIK ! Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki .
    Jom singgah kejap
    http://milikallahsepenuhnya.blogspot.com/2014/05/infinite-last-romeo-giveaway-by-fiqa-nsz.html

    BalasPadam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard