Jubah & Pakaian Muslimah Murah di OrkedbyNik - Fatihah Fazlin

Jumaat, 1 Mei 2015

Jubah & Pakaian Muslimah Murah di OrkedbyNik

ASSALAMUALAIKUM.



Jubah & Pakaian Muslimah Murah di OrkedbyNik  | Sekarang ni, nik perhatikan ramai yang dah mula berjinak-jinak mengayakan jubah pakaian lain yang lebih sopan. Pelbagai fesyen jubah yang cuba diketengahkan oleh peniaga terutamanya menerusi atas talian.


Yang terbaru, Jubah Sequin yang tengah hangat di pasaran. Sana-sini orang menggayakannya. So, nik rasa setiap gadis, atau wanita patut memiliki sepasang jubah. Tak kiralah, jubah abaya ke, jubah sequin ke, jubah cutting A ke jubah biasa ke.


Tapi bila nik survey kesemua jenis jubah ni, harganya pun memang boleh tahan. Biasalah. Kos kain pun berapa dah kan? So kita sebagai pembeli tak boleh nak merungut sangat melainkan harga tu melampau mahalnya. 







Nik nak kenalkan korang dengan satu instashop yang insyallah trusted seller yang menjual pelbagai Jubah & Pakaian Muslimah dengan harga yang berpatutan.


Dekat instagram ORKEDBYNIK ni korang boleh shopping pelbagai jenis jubah yang cantik dan terkini. Selain itu, ada juga pakaian lain seperti blouse dan seluar palazo. 


Apalagi.. bagi penggemar shopping online, jemputlah singgah di Orkedbynik dan dapatkan jubah di situ... Nak order boleh wasap terus kat no 0198301196.





2 ulasan:

  1. Kakmi nak usyar lah jap2 lagi. Thanks nik.
    Err..ingatkan ni onlineshop nik punya hehe

    BalasPadam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard