Kelab Blogger Ben Ashaari: Selangkah ke Depan - Fatihah Fazlin

Jumaat, 19 September 2014

Kelab Blogger Ben Ashaari: Selangkah ke Depan


ASSALAMUALAIKUM.


Kelab Blogger Ben Ashaari: Selangkah ke Depan | Mesti korang ada terbaca pasal pelancaran website dan laman instagram rasmi Kelab Blogger Ben Ashaari kan? Tahniah nik ucapkan kepada mereka yang terlibat dalam menjayakan usaha ni terutamanya Abang Ben Ashaari selaku penggerak utama.
http://kelabbloggerbenashaari.com

WEBSITE
Website Kelab Blogger Ben Ashaari ditubuhkan oleh Hafiz Rahim beberapa hari lepas. Nik dengar akan ada pelbagai aktivi dan penampbahbaikkan akan dilakukan. Bagi yang turut serta menjadi rakan blogger #kelabbloggerbenashaari mesti seronok sebab macam-macam aktiviti yang dibuat. Nik pun rasa macam nak sangat join aktiviti mereka, tapi tak dapat sebab jauh.huhuhu.

Kelab ini dengan singkatan ringkas KBBA membawa slogan "Bukan Sekadar Blogger". Memang geng KBBA ni secara raellitynya bukan sekadar blogger. Mereka blogger yang happening!


INSTAGRAM
Laman instagram pula di wujudkan untuk update segala aktiviti yang dilakukan oleh rakan-rakan blogger #kelabbloggerbenashaari. Bagi yang adab instagram bolehlah korang follow @kelabbloggerbenashaari. Boleh tengok aktiviti-aktiviti yang dilakukan oleh rakan bloger kelab ni. Serius happening! 

Jangan lupa terjah ye korang!!





10 ulasan:

  1. Semoga KBBA ini bawa impak yang bagus dalam dunia blog Malaysia ... dan hilangkan persepsi puak-puak dalam dunia blog ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Harapnya begitulah sifu HH. Tapi bagi saya,tak nak la berpuak-puak. Kita blogger kan satu komuniti. Btw, terima kasih suding menyinggah ke blog picisan ni. :)

      Padam
  2. Semoga KBBA memberi nafas baru yang lebih menyeluruh dalam melahirkan blogger-blogger yang hebat. Kita bersatu dalam forum blogger yang lebih santai tapi memberi impak yang positif drmi masa depan blogger.

    BalasPadam
  3. Bila nak buat aktiviti kat Sabah pula :)

    BalasPadam
  4. Harap dunia blogger Malaysia semakin maju dan berdaya saing dgn adanya KBBA ni.

    BalasPadam

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard