Selamat Pengantin Baru, Teman. - Fatihah Fazlin

Jumaat, 12 September 2014

Selamat Pengantin Baru, Teman.

Assalamualaikum.  

Baru-baru telah selamat berlangsung majlis perkahwinan my best friend yang sekepala sejak kenal lebih kurang setahun yang lepas. Majlis berlangsung dirumah mentua Ain(my friend) di Kota Belud. If not mistaken.  

Dua-dua jenis yang selamba jee...

Ni kawan-kawan yang pergi majlis dorang..senyum debaikkkk...

Actually, majlis Ain dengan husbeng dia tu nik tak dapat pergi sebab masa tu nik kerja. Kang, kalau satu geng apply cuti nak pergi majlis kahwin, tak beroperasi pulak jabatan kecemasan HQE! Sape nak jawab.? So, wakilkan jela beberapa rakan-rakan lain yang the verry havoc. Hahaha.  

Apepun, buat Ain and hasbeng terchinta, Selamat Pengantin Baru, even dah lama punnn.. wekkk.. Walaupun nik belum kahwin, tapi nik the verry sure yang perkongsian hidup antara seorang wanita dan lelaki yang bergelar zauj dan zaujah itu bukan senang. Bakal mendatang akan cubaan dan cabaran buat korang. Tapi Insyaallah berkat kesabaran dan toleransi. .. Allah akan ada dengan kalian. 

Ain, ko dah kahwin, jangan berlagak bujang lagi eh.. haha. Redha Allah ada pada redha husbeng ko. Jaga husbeng ko elok-elok. Dan kalau hasbeng ko baca ni, ko suruh dia jaga ko elok-elok juga. :)

P/s: Bahagia seorang kawan akan ada, bila kawannya  bahagia.

3 ulasan:

Komen membina dari anda digalakkan dan di dahulukan dengan ucapan terima kasih.

FATIHAH FAZLIN@templatesyard